Magnum IT

Ugrás a menüre

Bemutatkozik a MagnumSZÁMLA

A MagnumSZÁMLA számlázó és készletező program több éves fejlesztési munka eredménye, amely során figyelembe vettük partnereink igényeit, kéréseit illetve a folyamatosan bővülő jogszabályi elvárásoknak való megfelelést.

A közös munka eredményeként megszületett a MagnumSZÁMLA, amellyel az árajánlattól a megrendelésen, a szállító levélen és különböző típusú számlák kiállításán keresztül a készletek kezeléséig, valamint a pénzügyi nyilvántartásig minden feladatot el tud végezni, mind az értékesítés, mind a beszerzés és mind a kötelező NAV adatszolgáltatás tekintetében.

2018 július 1-től kötelező, 2020. július 1-től és 2021. január 1-től bővült a NAV online adatszolgáltatás

  • 2018 július 1.-től kötelező adatot szolgáltatni a legalább 100 ezer forint áthárított áfát tartalmazó, belföldi adóalanyok közötti ügyletekről kiállított számlákról.
  • 2020. július 1-től már az összes belföldi adóalanyok közötti ügyletről adatot kell szolgáltatni függetlenül az áfa összegétől a NAV online számla rendszerbe.
  •  2021-től pedig már mindegyik belföldi teljesítési helyű számlát jelenteni kell.


Csak olyan számlázó program használható erre, amely online adatkapcsolattal rendelkezik a NAV-hoz. A MagnumSZÁMLA már tartamazza ezeket a funkciókat. Cégünk együttműködik NAV-val az interfész működésével kapcsolatban, hozzáférésünk van a gyártóknak biztosított teszt felülethez is.

Annak érdekében, hogy a MAGNUM programjával kiállított számlái adataival kapcsolatban a szabályoknak megfelelő módon, emberi beavatkozás nélkül tudja kötelezettségét teljesíteni, szükség van regisztrációra, elsődleges felhasználó létrehozására és ún. „technikai felhasználó” regisztrálására is a NAV Online Számla Rendszerében. Ügyfélkapunkra belépve felhasználóink bővebb információkat és segítséget kapnak ezek elvégzéséhez. Termékünkben beállítható, hogy hogyan és miről küldjön adatot a NAV-nak a törvényes keretek mellett, és mindig látni fogja, mi történik, azaz épp adatot küldünk és az sikeres volt-e stb. Beállíthatja azt is, hogy minden számláról adatokat küldjön a program a NAV felé, vagy csak a kötelezőkről.


Miért érdemes a MagnumSZÁMLÁ-t választani?

  • Mert egyszerű és gyors használatra tervezett felhasználó felület segítségével az összetett műveletek is pillanatok alatt elvégezhetőek.
  • Számla készítése proforma számlából, árajánlatból, vevői rendelésből, szállítólevélből vagy előző számla alapján. A bizonylatok a kiállítását követően azonnal pdf formátumba menthető és e-mailhez csatolható, így azonnal elküldhető az ügyfelek részére
  • A törzsadatok más számlázó programokból átemelhetők, ehhez adatstruktúra leírást biztosítunk.
  • Billentyűzetes vonalkód olvasó alkalmazásának lehetősége.
  • Dokumentum menedzserrel dokumentumokat rendelhetünk hozzá cégekhez, partnerekhez, számlákhoz, így könnyebben előkereshetőek (pl. scannelt bejövő számla,szerződés stb.).
  • Egyedi ár, kedvezmény tetszőlegesen adható időszakra, mennyiségre vagy adott partnerre is.
  • Számlák, bizonylatok lezárásig félretehetők, később folyathatók abból az állapotból, majd lezárhatók és nyomtathatók. Több fülön többféle munkafolyamat egyszerre lehetséges.
  • "Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” elnevezésű funkció (NAV XML)
Számla rögzítése

MSZ_2.png

A programmal teljesíthető az online pénztárgép adatszolgáltatási kötelezettség?

  • A számlázó program rendelkezik PTGSZLAH nyomtatvány kitöltési funkcióval, melynek használatával teljesíthető a havi adatszolgáltatási kötelezettség a NAV.
PTGSZLAH nyomtatvány kitöltés

Lehet a programból devizás számlát kiállítani?

  • Igen, amennyiben rendelkezik deviza funkcióval úgy bármely pénznemben kiállíthat számlát. A gyakran használt MNB árfolyamok akár automatikusan is letölthetőek programunk segítségével.
Árfolyamok kezelése

Nyomtathatok a programból fizetést könnyítő bizonylatot?

  • Igen, programunkból proforma számla nyomtatható. Proforma számla, árajánlat vagy számla kiállítását követően azonnal pdf formátumba menthető és e-mailhez csatolható, így azonnal elküldhető az ügyfelek részére.
Számla rögzítése főmenü, típus kiválasztási lehetőségek

Lehet a programban több telephelyet rögzíteni?

  • Igen, a programban cégen belül több telephelyet lehet rögzíteni, valamint telephelyen belül több raktárt. Jelszó funkcióval lehet biztosítani, hogy mindenki csak a hozzá rendelt telephelyhez férjen hozzá, ezáltal ki lehet kerülni a téves számlarögzítést.
Cég alapadatok, telephelyek rögzítése

Bejövő számla esetén van lehetőség az eredeti számla képét csatolni a rögzítéshez?

  • Dokumentum menedzserrel dokumentumokat rendelhetünk hozzá cégekhez, partnerekhez, számlákhoz, így könnyebben előkereshetőek (pl. scannelt bejövő számla,szerződés stb.).
Dokumentum menedzser feltöltő ablak

Ad segítséget a program, hogy ellenőrizni tudjam a partnereimet?

  • A szoftver használata közben is ellenőrizhetünk egy adott céget (adószám, hatályos pozitív/negatív információk valamint üzletkötési javaslat a Nemzeti Cégtár adatai alapján)!
Céginformációk lekérése

Milyen listát tudok nyomtatni a programból?

  • Széleskörű listázási lehetőség (Forgalmi kimutatás, Áfa kimutatás, Korosított számla lista, Fizetési értesítő és felszólító, Egyenlegközlő stb), kapcsolódó beépített etikett nyomtatással.
Jelentés tallózó lekérdező ablak