Magnum IT

Ugrás a menüre

Magnum Ügyviteli Rendszer

A Magnum ügyviteli programok legfontosabb tulajdonsága a rugalmasság: tetszőleges összeállításban használhatók, telepíthetőek egyetlen számítógépre, de üzemeltethetők hálózaton is. A programok egyedi előnyeit kihasználva kifejlesztettük a Magnum Ügyviteli Rendszert, amely keretbe foglalja a programok használatát, egységesíti adatait, biztosítja a folyamatos információ áramlást a programok között.

Amennyiben a Magnum Ügyviteli Rendszer részeként használja a programokat, megvalósul a teljes integráció. Többrétű funkcióinak és testreszabhatóságának köszönhetően megbízhatóan használható bármely területen működő vállalat számára, megkönnyítve a vállalat működtetését és ellenőrzését, mellyel lehetőséget biztosít, hogy a vezetők döntéseiket tényekre alapozva időben hozhassák meg.

Miért hasznos az integráció?

  • mert a külön-külön megvásárolható ügyviteli programok (MagnumSZÁMLA, MagnumFŐKÖNYV, MagnumPÉNZTÁR) a rendszer moduláris részévé válnak, így azok szabadon összeválogathatóak,kiegészíthetők integrált befektetett eszköz funkcióval is.
  • mert az egyes modulok funkció a felhasználó igényei szerint testreszabhatóak
  • mert lehetőség van többszintű paraméterezésre. Rendszerszinten, modulárisan vagy akár tételenként.
  • mert az egyedileg felépített rendszer kiszolgálja a komplexebb folyamatokat szervező gazdálkodókat de nem bonyolítja az egyszerű tevékenységet végző kisvállalkozók ügyviteli eljárásait
  • mert az egyszeri rögzítésnek köszönhetően minimalizálható a hibák száma

 

Adatok egységes kezelése

  • a rendszer bármely moduljából elérhetőek a törzsadatok ( partnerek, pénznemek, árfolyamok, pénztárak, bankok, számlatükör, gazdasági események, főkönyvi számok, stb.)
  • dokumentummenedzser minden modulban elérhető így a rögzített bizonylathoz, szerződés szövegéhez számos esemény kapcsolható
  • Jelentéstallózó az adatok átfogó lekérdezéséhez
  • Jogosultság kezelés, hogy felhasználó szinten lehessen szabályozni a műveletek és az adatok hozzáférését

Folyamatok – Információáramlás

  • beállítható, hogy az egyes modulokban rögzített események hatásai azonnal megjelenjenek egy másik modulban is 

    A rögzített számla tételei mozgatják a készletet, majd  megjelennek a főkönyvi analitikákban és szintetikában, valamint elkészíthető a pénztárbizonylat is.
  • az információk egyidejű megjelenése segítséget nyújt a vezetői, pénzügyi tervezéshez

 

Kezd kicsiben, gondolkodj nagyban!

  • már az alap rendszer is biztosítani tudja egy kezdő vállalkozás működéséhez szükséges ügyviteli megoldásokat, így levesszük a válláról a döntés azon terhét, hogy megfelelő programot vásároljon hosszú távra
  • a rendszer funkciói egymást erősítve és a vállalkozás fejlődésének ütemében és irányának megfelelően alakíthatóak

Csak egy számlázó programra van szükségem, miért vegyek integrált ügyviteli rendszert?

  • Mert a Magnum Ügyviteli Rendszer is használható kizárólag számlázásra mindaddig, amíg úgy nem dönt, hogy a számláit szeretné rendszerbe foglalni és adataival pénzügyi jelentéseket statisztikákat készíteni. Ön a rendszer vásárlásával nem csak egy „számlázó programot” vásárol meg, hanem a lehetőséget a fejlődésre. A MagnumSZÁMLA tartalmazza a készlet és a pénzügyi integrációt, a Magnum Vállalati Integrált Rendszer a számviteli integrációval tovább megy.

 

A számlázás, készletezés, könyvelés, házipénztár kezelés, befektetett eszköz nyilvántartás, webshop, ERP, CRM, vállalati internet és intranet portál, munkaügy és bérszámfejtés területén kínálunk integrációt. Akár egyedileg fejlesztünk hozzá vállalat specifikus modulokat, digitális interfészeket, akár a beszállítói lánc részére, akár a megrendelői oldal által elvárt formátumban. Ha a vállalat nem tipikus, felméréssel, konzultációval, szükség esetén BPR-el segítünk, illetve szabjuk testre a Magnumot és vezetjük be azt. Az üzleti folyamatok átláthatósága és ellenőrizhetősége, az üzletviteli és az ügyviteli folyamatok teljes digitalizálása hamar megtérül.