Magnum Vállalati Integrált Rendszer
A Magnum Vállalati Integrált Rendszer a kis-, közép- és nagyvállalatok operatív és adminisztratív tevékenységeinek komplex lefedésére és a vezetői döntéshozatal előkészítésére, annak támogatására készült. A rendszer hatékonyan támogatja a vállalat folyamatait az adminisztrációtól kiindulva, a díjbekérő és számla készítésétől, a készletkezelésen át a leltár készítéséig, számos riporton túl egészen a beszámolóig. Csökkenti a működési költségeket, javítja az együttműködést, amely megmutatkozik a vevői elégedettségben és az eredményességben is.
Ez a rendszer a Magnum legfontosabb tulajdonságait ötvözi, hogy a lehető legprecízebben, de ennek ellenére a leggyorsabban tudja az adminisztrációs kötelezettségeit teljesíteni úgy, hogy a napi munkamentben a lényeg legyen előtérben. Ha nem tipikus a vállalat, felméréssel, konzultációval, szükség esetén BPR-el segítünk, illetve szabjuk testre a Magnumot és vezetjük be azt.
Jogosultság kezeléssel akár felhasználószinten szerepköröknek megfelelően lehet szabályozni a műveletek és az adatokhoz való hozzáférést. A Magnum lokális vagy távoli hálózaton is hatékonyan és gyorsan működik, bármely munkafolyamatot többen is végezhetik egyidőben.
Nem csak arra felkészített a rendszer, hogy management megfelelő támogatást kapjon, hanem az adatfelviteltől kezdve csiszoltuk a rendszert. Gyors adatrögzítés: egy tételen belül több kiegyenlítés, könyvelés közbeni partner rögzítési lehetőség, több ezer partner közül is pillanatok alatt lehet választani; adatimportok lehetősége beépített. Könyvelés közbeni főkönyvi számla, folyószámla és partneregyenleg kontrollok forintban és devizában és számos lehetőség teszi könnyebbé a munkát. Adatszolgáltatás nemcsak a hatóságok felé, hanem management felé is megtörténhetnek, akár interneten keresztül.
A legtöbbet nyújtjuk:
- Help-desk szolgáltatás, telefonon, e-mailen vagy személyesen is segítünk.
- Állandó jogszabálykövetés, az elektronikus adatszolgáltatások gyors, naprakész követése.
- Napi rutin feladatokat automatizáltuk, rugalmasan kezelhetőek a rögzítő ablakok.
A Magnum további előnyei:
- A vállalat és a partnerek adatai egy helyen tárolhatók, és a munkatársak bármikor elérhetik azokat.
- Több telephely használatának lehetőségével készült.
- A folyamatok egységesítése és automatizálása áttekinthetővé teszi a vállalat működését.
- Az integráltság révén az adatokat csak egyszer kell rögzíteni a rendszerben. Közössé válnak a törzsadatok , partnerek, pénznemek, árfolyamok, pénztárak és bankok.
- A folyamatok automatizálása segíti a hatékonyabb kapacitáskihasználást.
További tulajdonságok:
- A rendszer bármely moduljából elérhetőek a törzsadatok ( partnerek, pénznemek, árfolyamok, pénztárak, bankok, számlatükör, gazdasági események stb.) A főkönyvi számok akár könyvelés közben alakíthatóak.
- A dokumentummenedzser minden modulban elérhető, így a rögzített bizonylathoz számos irat elektronikus képe csatolható. A bizonylat iktatása, eredeti képe, kontírozása, kapcsolódó többoldalas szerződések stb.
- Jelentéstallózó paraméterezhetően beépített az adatok átfogó és akár egyedi lekérdezéséhez
- Egyedileg kezelhető és szűrhető adatrácsok táblázat nézetben, billentyűzet-barát kezelés minden munkafolyamtban.
- Szabadon paraméterezhető listák, adat export és import változatos formátumban.
Folyamatok – Információáramlás
- Beállítható, hogy az egyes modulokban rögzített események hatásai azonnal megjelenjenek egy másik modulban is. A rögzített számla tételei mozgatják a készletet, majd megjelennek a főkönyvi analitikákban és szintetikában, valamint elkészíthető a pénztárbizonylat is.
- Az információk egyidejű megjelenése segítséget nyújt a vezetői, pénzügyi tervezéshez
További részleteket és információkat a Magnum ügyviteli programoknál vagy a modulok felsorolásánál olvashat.