Magnum IT

Ugrás a menüre

Magnum Vállalati Integrált Rendszer

A Magnum Vállalati Integrált Rendszer a kis-, közép- és nagyvállalatok operatív és adminisztratív tevékenységeinek komplex lefedésére és a vezetői döntéshozatal előkészítésére, annak támogatására készült. A rendszer hatékonyan támogatja a vállalat folyamatait az adminisztrációtól kiindulva, a díjbekérő és számla készítésétől, a készletkezelésen át a leltár készítéséig, számos riporton túl egészen a beszámolóig. Csökkenti a működési költségeket, javítja az együttműködést, amely megmutatkozik a vevői elégedettségben és az eredményességben is.

Ez a rendszer a Magnum legfontosabb tulajdonságait ötvözi, hogy a lehető legprecízebben, de ennek ellenére a leggyorsabban tudja az adminisztrációs kötelezettségeit teljesíteni úgy, hogy a napi munkamentben a lényeg legyen előtérben. Ha nem tipikus a vállalat, felméréssel, konzultációval, szükség esetén BPR-el segítünk, illetve szabjuk testre a Magnumot és vezetjük be azt.

Jogosultság kezeléssel akár felhasználószinten szerepköröknek megfelelően lehet szabályozni a műveletek és az adatokhoz való hozzáférést. A Magnum lokális vagy távoli hálózaton is hatékonyan és gyorsan működik, bármely munkafolyamatot többen is végezhetik egyidőben.

Nem csak arra felkészített a rendszer, hogy management megfelelő támogatást kapjon, hanem az adatfelviteltől kezdve csiszoltuk a rendszert. Gyors adatrögzítés: egy tételen belül több kiegyenlítés, könyvelés közbeni partner rögzítési lehetőség, több ezer partner közül is pillanatok alatt lehet választani; adatimportok lehetősége beépített. Könyvelés közbeni főkönyvi számla, folyószámla és partneregyenleg kontrollok forintban és devizában és számos lehetőség teszi könnyebbé a munkát. Adatszolgáltatás nemcsak a hatóságok felé, hanem management felé is megtörténhetnek, akár interneten keresztül.

 

A legtöbbet nyújtjuk:

  • Help-desk szolgáltatás, telefonon, e-mailen vagy személyesen is segítünk.
  • Állandó jogszabálykövetés, az elektronikus adatszolgáltatások gyors, naprakész követése.
  • Napi rutin feladatokat automatizáltuk, rugalmasan kezelhetőek a rögzítő ablakok.

 

A Magnum további előnyei:

  • A vállalat és a partnerek adatai egy helyen tárolhatók, és a munkatársak bármikor elérhetik azokat.
  • Több telephely használatának lehetőségével készült.
  • A folyamatok egységesítése és automatizálása áttekinthetővé teszi a vállalat működését.
  • Az integráltság révén az adatokat csak egyszer kell rögzíteni a rendszerben. Közössé válnak a törzsadatok , partnerek, pénznemek, árfolyamok, pénztárak és bankok.
  • A folyamatok automatizálása segíti a hatékonyabb kapacitáskihasználást.

További tulajdonságok:

  • A rendszer bármely moduljából elérhetőek a törzsadatok ( partnerek, pénznemek, árfolyamok, pénztárak, bankok, számlatükör, gazdasági események stb.) A főkönyvi számok akár könyvelés közben alakíthatóak.
  • A dokumentummenedzser minden modulban elérhető, így a rögzített bizonylathoz számos irat elektronikus képe csatolható. A bizonylat iktatása, eredeti képe, kontírozása, kapcsolódó többoldalas szerződések stb.
  • Jelentéstallózó paraméterezhetően beépített az adatok átfogó és akár egyedi lekérdezéséhez
  • Egyedileg kezelhető és szűrhető adatrácsok táblázat nézetben, billentyűzet-barát kezelés minden munkafolyamtban.
  • Szabadon paraméterezhető listák, adat export és import változatos formátumban.

Folyamatok – Információáramlás

  • Beállítható, hogy az egyes modulokban rögzített események hatásai azonnal megjelenjenek egy másik modulban is. A rögzített számla tételei mozgatják a készletet, majd megjelennek a főkönyvi analitikákban és szintetikában, valamint elkészíthető a pénztárbizonylat is.
  • Az információk egyidejű megjelenése segítséget nyújt a vezetői, pénzügyi tervezéshez


További részleteket és információkat a Magnum ügyviteli programoknál vagy a modulok felsorolásánál olvashat.