Magnum IT

Ugrás a menüre

Miért a Magnum? Kaliber az ügyvitelben!

Dobozos kész termék vagy az ügyviteli programok méretes szabósága, akár az Ön cégére szabva? Mindenféle változatban elérhető nálunk! A Magnum Ügyviteli Programok külön-külön is használhatóak, de egyedi előnyeiket egyesíti a Magnum Vállalati Integrált Ügyviteli Rendszer, amely egybefoglalja őket, egységesíti adatait, biztosítja a folyamatos információ áramlást a programok között. A Magnum Ügyviteli Programok használata egyszerű, a kezdők számára is könnyedén elsajátíthatók. Különösen nagy hangsúlyt fektettünk az adatbevitel egyszerűségére, egyértelműségére. Ezen letisztultság mellett mégis komplex feladatok megoldására alkalmasak úgy, hogy az adatrögzítőn át a menedzsmentig mindenki igényének maximálisan megfeleljenek. Felépítésüknek köszönhetően funkciói, képességei igény szerint bővíthetőek, egymással integrálhatóak, így ésszerűen és költséghatékonyan igazíthatóak cége növekedéséhez és üzleti elvárásaihoz.

technikai háttér

  • Stabil, megbízható, különböző operációs rendszereken futtatható SQL alapú adatbázis kezelés, ami nagyobb adatmennyiség esetén is összetett és gyors működést tesz lehetővé. Különböző nagyságú cégekre optimalizálva.
  • Hálózatos felhasználási lehetőség.
  • Felhasználóként beállítható jogosultsági körök.
  • Támogatott törzsadat importálás, más rendszerekből, könyvelésből számlázóról történő áttérés esetén.
  • Windows alkalmazás a kliens oldalon.
    • Teljes informatikai támogatással, nagyvállalatoknak akár 0-24 üzemeltetéssel állunk rendelkezésre

dobozos megoldástól a testreszabásig, integrálható rendszer

  • A Magnum termékcsalád valamennyi modulja önállóan, azonnal használatra kész. Dobozos ügyviteli szoftver formájában azonnal telepíthető. A modulok tipikus cégekre azonnal alkalmazhatóak. Ez a leggyorsabb és a legköltséghatékonyabb megoldás az ügyvitelben, az ügyfél által pedig könnyen testre szabhatóak a modulok. A későbbiekben pedig önállóan alakítható a vállalkozáshoz.
  • Az egyes ügyviteli modulok gyorsan és egyszerűen integrálhatóak, így a legegyszerűbb és a legkomplexebb tevékenységet végző gazdálkodó szervezet igényeit is kielégítik a számlázás, készletezés, könyvelés, házipénztár kezelés, befektetett eszköz nyilvántartás, webshop, ERP, CRM, vállalati internet és intranet portál, munkaügy és bérszámfejtés területén. Akár egyedileg fejlesztünk hozzá vállalat specifikus modulokat, digitális interfészeket, akár a beszállítói lánc részére, akár a megrendelői oldal által elvárt formátumban. Ha a vállalat nem tipikus, felméréssel, konzultációval, szükség esetén BPR-el segítünk, illetve szabjuk testre a Magnumot és vezetjük be azt. Az üzleti folyamatok átláthatósága és ellenőrizhetősége, az üzletviteli és az ügyviteli folyamatok teljes digitalizálása hamar megtérül.

gyorsabb munkavégzés

  • Dashboard - egyetlen gombnyomással elérhető komplex információk.
  • Kedvencek" menü a gyakran használt funkciókra.
  • Dokumentummenedzser az iratok, nyomtatványok, levelek pdf-es tárolására.
  • Naptárban rögzíthető fontos dátumok, teendők.
  • Több munkafolyamat egyidejű végzése.
  • Egy munkafolyamat több felhasználó által is végezhető egy időben.
  • A kiállított nyomtatványok pdf formátumban e-mail-en keresztül továbbíthatóak az ügyfeleknek.

megjelenés

  • Személyre szabható felület, megjelenés valamint adatrácsok, menüpontok szintjén.
  • Adatrácsok szűrési eredményei exportálhatóak több formátumba (doc, pdf, xls stb.)
  • Jól átlátható, gyors használatot biztosító menüpontok.
  • Brandesítés, céglogóval ellátott dokumentumok (számla, levelek, stb.)

listák, nyomon követés

  • Listák, jelentések készítése előre formázott dokumentumok segítségével
  • Az adatrácsok szűrővarázslója segítségével egyedi listák készíthetők és a szűrés tulajdonságai menthetők

törvényi háttér

  • Törvényi előírásoknak megfelelő működés.
  • Folyamatos frissítés a jogszabályoknak megfelelően.
  • Kötelező hatósági adatszolgáltatások biztosítása
  • Elektronikus feladás által használt nyomtatványok folyamatos frissítése

ügyfélszolgálat

  • munkatársaink személyesen, telefonon és írásban állnak az Ügyfeleink rendelkezésére. Nagyvállalatoknak 0-24 ügyelet.